Echipa Holfin Insurance Reinsurance Broker se preocupa permanent de satisfactia dumneavoastra cu privire la produsele si serviciile de asigurare pe care vi le oferim.

Experienta dvs. este foarte importanta pentru noi si, impartasind-o, contribuiti la imbunatatirea serviciilor noastre.
Fiecare reclamatie ne ajuta sa avem o abordare mai buna fata de clienti, astfel incat experienta dvs. cu Holfin Insurance Reinsurance Broker sa fie conforma cu asteptarile dumneavoastra.

Cum administram solicitarile dvs.:

  • Vom prelua mesajul transmis de dvs. in cel mai scurt timp posibil
  • La receptionarea mesajului, veti primi din partea noastra o confirmare de primire
  • Vom face toate eforturile pentru a raspunde in maximum 15 zile lucratoare
  • In cazul in care solutionarea reclamatiei dvs. necesita mai multe investigatii si nu o putem onora in termenul de 15 zile lucratoare, va vom informa privind stadiul solicitarii dvs.
  • In cazul reclamatiilor complexe, care implica un termen de rezolvare extins, la fiecare 15 zile lucratoare te vom informa asupra stadiului in care se afla reclamatia ta

Ne puteti contacta prin:

Telefon: +40 314 056 564

E-mail: [email protected]

Posta: Holfin Insurance Reinsurance Broker S.A., Bucuresti, Sector 2, 020335, Bd. Dimitrie Pompeiu, nr. 9-9A, Iride Business Park, Cladirea 24, etaj 2.

Website: prin completarea formularului din sectiunea Reclamatii si sesizari.

Va rugam sa ne transmiteti datele dvs. de contact si modalitatea de comunicare preferata astfel incat sa va raspundem in cel mai scurt timp.

In cazul in care nu sunteti multumit de raspunsul nostru, va puteti adresa Autoritatii de Supraveghere Financiara.

Adresa: Splaiul Independentei nr. 15, sector 5, cod postal 050092, Bucuresti

Website: www.asf.ro